loading...

sâmbătă, 13 august 2016

„Le-am dat tuturor si pe nas, si pe gura”.

   Reactia ministrului Elisabeta Lipa, in legatura cu dezastrul de la Rio, a fost: „Le-am dat tuturor si pe nas, si pe gura”.  Ministrul Tineretului si Sportului a declarat pentru Dolce Sport ca nu poate fi invinovatita pentru rezultatele slabe ale sportivilor romani de la Jocurile Olimpice, sustinand ca a asigurat sportivilor toate conditiile pentru performantă.

   "Eu am doar opt luni de mandat. Nu încercati sa ma invinovatiti pe mine pentru ce nu au facut altii pana acum. Participarea la Jocurile Olimpice sta sub directul patronaj al COSR. Eu, ca ministru, le-am dat tuturor si pe nas, si pe gură pentru a face performanţă. Federatiile au primit finantare pentru marea performantă", a afirmat Elisabeta Lipă pentru Dolce Sport.

                                                                sursa foto: bucurestifm
loading...