Corespondentul MEDIAFAX transmite ca o echipă de IT-sti din
Cluj-Napoca a lansat o aplicaţie care permite trimiterea unei comenzi de pe
telefonul mobil direct la bar, astfel incat clientul sa nu mai trebuiasca sa
asteapte chelnerul. Aceasta aplicatie a fost introdusa in doua restaurante de
top din New York– ”Fresco by Scotto”, unde au luat masa, printre altii, Donald
Trump, Bill Clinton sau John Lennon, si ”Cipriani”.
Echipa a dezvoltat aplicatia Fastorder
dupa ce proprietarul unei cafenele din Alba Iulia a realizat cat de grea este
gestionarea unui numar mare de comenzi în perioadele aglomerate. „Aşa s-a nascut
Fastorder, la început am investit banii noştri ca sa dezvoltam aplicatia, dupa
care am gasit un partener care a investit 125.000 de euro in acest proiect. Un
client intră intr-un local care are implementata aplicatia, o descarca pe
telefon, scaneaza codul QR si se recunoaste masa la care se afla. Poate naviga
prin meniu, face comanda direct la bar prin selectarea produselor, dar se poate
chema si un ospatar sau se poate cere debarasarea mesei. Se poate vedea cat
este nota de plata iar in perioada urmatoare vom trece la o altă etapa, care
presupune plata cu cardul direct de pe telefonul mobil a consumatiei. Aplicatia
inseamna reducerea timpilor de asteptare a comenzii, astfel incat nu mai
trebuie ca un client sa astepte dupa un chelner”, a declarat corespondentului
MEDIAFAX, Lucian Cramba, director executiv al Fastorder, proprietarul cafenelei
de la care a pornit noul concept.
Aplicatia permite si impartirea notei de
plata, in cazul in care la masa sunt mai multi consumatori, in conditiile in
care se cunoaste clar ce a consumat fiecare.
”Aplicatia traduce automat comanda in
engleza, astfel incat poate fi utilizata si de un client strain care serveste
masa sau bea o cafea într-un local partener din România. De asemenea, putem
include in aplicatie si bacsisul care poate fi lasat chelnerului. Un astfel de
serviciu schimba modul de interactiune al clientului cu restaurantul si il ajuta
si pe ospatar, ii face munca mai usoara. Ospatarul ia comanda mergand direct la
bar, stie exact ce si unde sa aduca si il scuteste de drumurile prin sala, iar
aplicatia le ofera informatii despre preferintele si tendintele de consum ale
clientilor”, a precizat Cramba.
In prezent, aplicatia are peste 10.000 de
utilizatori în România şi poate fi accesată in 80 de localuri – restaurante şi
baruri - din mai multe orase: Cluj-Napoca, Craiova, Bucureşti, Ploieşti, Brasov,
Timisoara, Alba Iulia.
sursa foto: mediafax
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu