loading...

duminică, 15 ianuarie 2017

O echipă de IT-işti clujeni a lansat aplicaţia care este folosită in doua restaurante de top din New York– ”Fresco by Scotto”, unde au luat masa, printre altii, Donald Trump, Bill Clinton sau John Lennon, si ”Cipriani”.

Corespondentul MEDIAFAX  transmite ca o echipă de IT-sti din Cluj-Napoca a lansat o aplicaţie care permite trimiterea unei comenzi de pe telefonul mobil direct la bar, astfel incat clientul sa nu mai trebuiasca sa asteapte chelnerul. Aceasta aplicatie a fost introdusa in doua restaurante de top din New York– ”Fresco by Scotto”, unde au luat masa, printre altii, Donald Trump, Bill Clinton sau John Lennon, si ”Cipriani”.

Echipa a dezvoltat aplicatia Fastorder dupa ce proprietarul unei cafenele din Alba Iulia a realizat cat de grea este gestionarea unui numar mare de comenzi în perioadele aglomerate. „Aşa s-a nascut Fastorder, la început am investit banii noştri ca sa dezvoltam aplicatia, dupa care am gasit un partener care a investit 125.000 de euro in acest proiect. Un client intră intr-un local care are implementata aplicatia, o descarca pe telefon, scaneaza codul QR si se recunoaste masa la care se afla. Poate naviga prin meniu, face comanda direct la bar prin selectarea produselor, dar se poate chema si un ospatar sau se poate cere debarasarea mesei. Se poate vedea cat este nota de plata iar in perioada urmatoare vom trece la o altă etapa, care presupune plata cu cardul direct de pe telefonul mobil a consumatiei. Aplicatia inseamna reducerea timpilor de asteptare a comenzii, astfel incat nu mai trebuie ca un client sa astepte dupa un chelner”, a declarat corespondentului MEDIAFAX,  Lucian Cramba, director executiv al Fastorder, proprietarul cafenelei de la care a pornit noul concept.

Aplicatia permite si impartirea notei de plata, in cazul in care la masa sunt mai multi consumatori, in conditiile in care se cunoaste clar ce a consumat fiecare.

”Aplicatia traduce automat comanda in engleza, astfel incat poate fi utilizata si de un client strain care serveste masa sau bea o cafea într-un local partener din România. De asemenea, putem include in aplicatie si bacsisul care poate fi lasat chelnerului. Un astfel de serviciu schimba modul de interactiune al clientului cu restaurantul si il ajuta si pe ospatar, ii face munca mai usoara. Ospatarul ia comanda mergand direct la bar, stie exact ce si unde sa aduca si il scuteste de drumurile prin sala, iar aplicatia le ofera informatii despre preferintele si tendintele de consum ale clientilor”, a precizat Cramba.


In prezent, aplicatia are peste 10.000 de utilizatori în România şi poate fi accesată in 80 de localuri – restaurante şi baruri - din mai multe orase: Cluj-Napoca, Craiova, Bucureşti, Ploieşti, Brasov, Timisoara, Alba Iulia.
                                                                 sursa foto: mediafax

Niciun comentariu:

loading...