loading...

joi, 22 iunie 2017

Trei tinere, cu dubla cetatenie, romana si palestiniana, sunt retinute impotriva vointei lor în Gaza, nefiind lasate sa se intoarca în Romania.

Conform Mediafax.ro: „mama fetelor, care se afla in Romania in acest moment si care nu a dorit sa-si dezvaluie identitatea, spune ca atat autoritatile din Fasia Gaza, cat si cele din tara noastra nu s-au implicat pentru a le ajuta pe cele trei tinere sa ajunga in tara”.

Femeia sustine că viata tinerelor este pusa in pericol si, de aceea, ele trebuie aduse în România cat mai repede.


"Am solicitat repatrierea copiilor la cererea lor. Ei sunt reţinuţi acolo abuziv pentru că tatăl nu a avut niciodată custodia copiilor. După divorţ, nu a vrut să mi le mai dea şi am încercat, în 2000, să intru în Gaza şi am primit refuz de intrare de la frontiera palestiniano-egipteană. După care, 11 ani de zile nu am mai putut să iau legătura cu ele. Am reuşit să le văd în urmă cu şase ani. Pe 20 iunie 2017, fetele au hotărât să plece din casa tatălui lor pentru că nu au niciun drept de decizie asupra vieţii lor şi pentru că este foarte dur şi vorbeşte într-un ton agresiv şi are şi un comportament agresiv şi violent cu ele. (...) Din păcate nu au reuşit să ia certificatele originale de naştere, care să probeze că sunt cetăţeni români, au numai copii după certificate", a declarat, pentru MEDIAFAX, mama fetelor.
                                                                              sursa foto: mediafax.ro

Niciun comentariu:

loading...